Критерії
|
|
|
Якість майстер-класу:
|
|
змістовність, структурованість, логічність, глибина розкриття проблеми (теми) досвіду;
|
|
логіка майстер-класу, його завершеність, уміння композиційно чітко будувати виступ (модель майстер-класу);
|
|
якість коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності;
|
|
спільне із «учнями» відпрацювання методичних підходів і прийомів вирішення поставленої в програмі майстер-класу проблеми;
|
|
відповідність змісту майстер-класу та форм роботи віковим особливостям;
|
|
рефлексія власної професійної майстерності.
|
|
Культура виступу та оригінальність майстер-класу:
|
|
чіткість і доступність;
|
|
професійна мова;
|
|
використання наочності та їх якість;
|
|
імпровізація, оригінальність;
|
|
утримування уваги аудиторії («учнів») тощо.
|
|
Особисті якості конкурсанта:
|
|
контактність, комунікабельність, емоційна рівновага;
|
|
уміння швидко приймати рішення, гнучкість мислення, переконливість;
|
|
готовність до дискусії;
|
|
манери, культура педагогічної комунікації;
|
|
ерудованість тощо.
|