Вівторок
16.04.2024
13:47
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Скарбничка вчителя-філолога Яненко Світлани Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Українська мова [15]
Українська література [7]
Педагогіка та психологія [4]

Теги

Афоризми

Мудрі вислови

Методичний портал

«Методичний портал»



Виховна робота

«Методичний портал»


Форма входу

Головна » Статті » Світ словників та довідників » Педагогіка та психологія

В.М. Чайка "Основа дидактики"
 
Принцип наочностіПринцип емоційностіПринцип індивідуального і диференційованого підходу у навчанніПринцип зв'язку теорії з практикоюПравила навчанняЗміст освіти в національній школіСутність і основні компоненти змісту освітиНавчальні плани та програмиПідручники і навчальні посібникиВиди освітиМетоди засоби навчанняМетод і прийом навчанняЗміст і класифікації методів навчанняМетоди організування і здійснення навчально-пізнавальної діяльностіКласифікація методів за дидактичними цілямиКласифікація на основі зовнішніх форм прояву методів навчанняКласифікація методів навчання за типом пізнавальної діяльності учнівКласифікація методів навчання на основі внутрішнього логічного шляху засвоєння знаньМетоди стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнівМетод формування пізнавального інтересуМетод формування почуття обов'язку і відповідальності у навчанніМетоди контролю і самоконтролю в навчанніМетоди усного контролюМетоди письмового контролюМетоди лабораторного контролюГрафічна перевіркаТестова перевірка знаньКласифікації за системним підходомПроблема вибору методів навчанняЗасоби навчанняФорми організації навчанняСутність організаційних форм навчанняУрок як основна форма організації навчанняСутність та основні класифікації уроківСтруктура і типологія уроківУрок засвоєння нових знаньУрок формування і вдосконалення вмінь і навичокУрок узагальнення і систематизації знаньУрок комплексного застосування знань, умінь і навичокУрок перевірки і корекції знань, умінь і навичокКомбінований урокПідготовка вчителя до уроку і аналіз його результатівІнші форми організації навчанняКонтроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнівСутність, функції і принципи контролю у навчальному процесіВиди контролю знаньОцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнівТехнології навчанняТеоретичні основи технології навчанняТаксономія цілей навчанняОсновні технології навчанняКредитно-трансферна система організації навчанняТеоретичні основи КТСОНПСамостійна та індивідуальна робота і самоосвітня діяльність студентів в умовах КТСОНП
Категорія: Педагогіка та психологія | Додав: філолог (16.03.2015)
Переглядів: 1058 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту

Цінуймо свій час

Календар

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Цей день в історії

Погода
Погода у Кременчуці на тиждень

Друзі сайту
Рідна країна - світоглядний портал

Відвідувачі
Гість ,

Статистика

Життя сайту