Вівторок
11.08.2020
07:33
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Скарбничка вчителя-філолога Яненко Світлани Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Українська мова [15]
Українська література [7]
Педагогіка та психологія [4]

Теги

Афоризми

Мудрі вислови

Методичний портал

«Методичний портал»



Виховна робота

«Методичний портал»


Форма входу

Головна » Статті » Світ словників та довідників » Педагогіка та психологія

І.В. Зайченко "Педагогіка"
 
ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИПедагогіка як наука і навчальний предмет, її зв'язок з іншими наукамиПедагогіка - наука про вихованняОб'єкт, предмет, функції і завдання педагогікиОсновні категорії педагогікиСистема педагогічних наукЗв'язок педагогічної науки з іншими наукамиМетодологія і методи педагогічних дослідженьПоняття про методологію педагогіки і її рівніФілософські основи педагогікиКонкретно-методологічні принципи педагогічних дослідженьОрганізація педагогічного дослідженняСистема методів і методика педагогічного дослідженняЗагальні закономірності розвитку особистостіПроцес розвитку особистостіСпадковість і розвитокВплив середовища на розвиток особистостіРозвиток, виховання і формування особистостіДіяльність як фактор розвитку. Діагностика розвиткуВікові та індивідуальні особливості розвиткуВікова періодизаціяОсобливості виховання учнів різних вікових групВрахування індивідуальних особливостейПедагогічний процесПедагогічний процес як системаЦілісність педагогічного процесуЗакономірності педагогічного процесуЕтапи педагогічного процесуІнновації в педагогіціПоняття інноваціїКласифікація нововведень в освітіІнноваційна педагогікаГуманістична педагогікаДИДАКТИКАДидактика як теорія освіти і навчанняЗагальне поняття про дидактику. Предмет і завдан­ня дидактикиОсновні дидактичні концепціїСтановлення сучасної дидактичної системиПроцес навчання як цілісна системаПоняття процесу навчання, його структураФункції процесу навчанняСтруктура діяльності вчителя у навчальному процесіПсихологічні основи діяльності учнів у процесі навчанняДіяльність учителя і учня в різних видах навчанняПринципи навчанняПринципи навчання як дидактична категоріяЗакони і закономірності навчанняХарактеристика принципів навчанняЗміст загальної освітиПоняття і сутність змісту освітиДжерела і фактори формування змісту шкільної освітиБазовий навчальний план середньої загальноосвітньої школиХарактеристика навчальних програм, підручників і навчальних посібниківСтандартизація освіти в основній школіСтратегія розвитку варіативної освіти в УкраїніЗагальні методи навчанняПоняття про методи навчанняКласифікація методів навчанняМетоди організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльностіМетоди стимулювання навчальної діяльності школярів у процесі навчанняМетоди контролю і самоконтролю в навчанніПроблема оптимального вибору методів навчанняЗасоби навчанняПоняття засобів навчання та їх класифікаціяМатеріальні засоби навчанняЗасоби матеріалізації розумових дійФорми організації навчального процесу в школіПоняття про форми організації навчального процесу в школіФункції форм навчанняФорми організації навчання та їх розвиток у дидактиціУрок - основна форма організації навчання в сучасній школіУрок як цілісна системаТипологія і структура урокуОрганізація навчальної діяльності учнів на уроціПідготовка учителя до урокуАналіз і самооцінка урокуОрганізація самостійної роботи учнів на уроціСамостійна навчальна діяльність та її видиСистема вправ та завданьСамостійна робота з книгоюОрганізація лабораторних та практичних занятьПеревірка і оцінка результатів навчанняСуть контролю навчання як дидактичного поняттяМетоди і форми контролюКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освітиТЕОРІЯ ВИХОВАННЯПроблема мети і завдань вихованняПроблема мети вихованняМета виховання в сучасній школіЗавдання вихованняЗагальні закономірності і принципи вихованняХарактеристика закономірностей і умов вихованняПринципи педагогічного процесуСпецифіка принципів вихованняСуспільна спрямованість вихованняЗв'язок виховання з життям, працеюОпора на позитивне у дитиниГуманізація вихованняІндивідуальний підхідЄдність виховних впливівЗагальні методи і засоби вихованняПоняття про сутність методів, прийомів і засобів виховання. Умови, що визначають вибір методів вихованняКласифікація методів вихованняМетоди формування свідомості особистості, або методи переконаньМетоди організації діяльності і формування досві­ду суспільної поведінкиМетоди стимулюванняСистема засобів вихованняЗасоби всебічного розвитку особистостіВзаємозв'язок методів і засобів вихованняФорми організації виховного процесуЗагальна характеристика форм виховання та їх класифікаціяОсновні дії педагога при організації виховного процесуВибір форм вихованняУчнівський колектив і його роль у формуванні особистостіПоняття колективу і його видиДитячий виховний колектив, його основні аспектиСтруктура виховного колективу в школіНайважливіші педагогічні функції, стадії і перспективи розвитку виховного учнівського колективуМетодичні основи виховання учнівського колективуСамодіяльні групи і "неформальні" об'єднанняОснови сімейного вихованняВплив атмосфери сімейного життя на процес і результат виховання особистостіХарактеристика сімейної політики і демографії в УкраїніТенденції сучасного сімейного вихованняСімейне виховання і сімейне правоВзаємозв'язок школи, сім'ї та громадськості у справі вихованняВиди, форми і методи роботи вчителя, класного керівника з батьками учнівПедагогічний всеобуч батьків, шляхи підвищення його ефективностіЗалучення громадськості до виховання дітейВиховний вплив релігії і церкви у справі формування підростаючого поколінняОснови національного вихованняСутність і особливості національного вихованняПринципи національного вихованняНаціональне виховання як фактор цілісного формування особистості. Основні напрями національного вихованняСистема безперервного національного вихованняОсновні шляхи реалізації національного вихованняКласний керівник. Його роль, місце і значення у формуванні особистостіІсторія виникнення посади класного керівникаЗавдання і функції класного керівникаНапрями і форми роботи класного керівникаВиховна робота з педагогічно занедбаними та хворими дітьмиПланування роботи класного керівникаШКОЛОЗНАВСТВОХарактеристика нормативних документів про школу. Планування роботи школиПитання теорії управління школоюОсновні положення Закону України "Про освіту"Стандарт освіти в УкраїніДемократизація управління школоюПланування роботи школиМетодична робота в школі і атестація педагогічних кадрівЗміст та методика роботи педагогічної радиПредметні методичні об'єднанняСамоосвіта вчителівОрганізація допомоги молодому вчителевіВивчення та розповсюдження передового педагогічного досвідуПрофесійні вимоги до особистості педагогаАтестація вчителівСистема шкільного контролюПерспективи розвитку національної освіти, школи і педагогічної науки в Україні на початку XXI століттяНаціональна доктрина розвитку освіти в УкраїніКонцепція загальної середньої освіти (12-річна школа)Основні напрями розвитку педагогічної науки і її взаємозв'язок з практикоюЛІТЕРАТУРА
Категорія: Педагогіка та психологія | Додав: філолог (16.03.2015)
Переглядів: 474 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту

Цінуймо свій час

Календар

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Цей день в історії

Погода
Погода у Кременчуці на тиждень

Друзі сайту
Рідна країна - світоглядний портал

Відвідувачі
Гість ,

Статистика

Життя сайту