Субота
27.04.2024
02:54
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Скарбничка вчителя-філолога Яненко Світлани Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
5 клас [2]
6 клас [9]
7 клас [2]
8 клас [29]
9 клас [16]
10 клас [17]
11 клас [18]
Література рідного краю [1]
Сучасна українська література [33]
Буктрейлери [13]

Теги

Афоризми

Мудрі вислови

Методичний портал

«Методичний портал»



Виховна робота

«Методичний портал»


Форма входу

Головна » Файли » Українська література » 9 клас

КР Вступ. Народна творчість. Давня література (2 варіант)
[ Викачати з сервера (25.3 Kb) ] 19.10.2015, 22:48

9 клас

Українська література

Вступ. Народна творчість. Давня література

Варіант ІІ

Початковий рівень (3 б.)

Виберіть одну правильну відповідь:

1. Щоб дати відпочинок глядачеві, стомленому серйозною дією, у шкільному театрі демонструвалися:

а) містерії;

б) мораліте;

в) інтермедії;

г) міраклі.

2. Укажіть видатного драматурга ХVIII ст.:

а) С. Климовський;

б) Ф. Прокопович;

в) Нестор Літописець;

г) І. Вишенський.

3. Укажіть поняття, яке належить до «минут» загальних

(І. Величковський «Зегар з полузегарком»):

а) розкіш;

б) ненависть;

в) покаяння;

г) гордість.

Середній рівень (3 б.)

Укажіть одну, дві і більше правильних відповідей.

4. Визначте пісні, які належать до родинно-побутових:

а) «Летять галочки у три рядочки»;

б) «Ой матінко, та й не гай мене»;

в) «За городом качки пливуть»;

г) «В кінці греблі шумлять верби»;

д) «Сонце низенько, вечір близенько»;

е) «Цвіте терен, цвіте терен».

5. Укажіть ознаки балади як жанру народної творчості:

а) невелика кількість персонажів;

б) підкреслена узагальненість, відсутність деталізації;

в) наявність ліричних відступів;

г) стислість у викладі матеріалу;

д) детальне зображення подій і персонажів;

е) мелодійність.

6. Визначте назви творів, що за жанровою специфікою є народними баладами:

а) «Бондарівна»;

б) «Владимир»;

в) «Ой летіла стріла»;

г) «Собака і Вовк»;

д) «Ой на горі вогонь горить»;

е) «Козака несуть».

Достатній рівень (3 б.)

Завдання на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою.

7. Установіть відповідність між уривком фольклорного твору і його назвою.

1) Ой очі, очі, очі дівочі, / Темні, як нічка, ясні, як день. / Ви ж мені, очі, вік вкоротили, / Де ж ви навчились зводить людей?

2) Ой не хоче твоя мати / Мене, бідну, знати, / Хоче собі багатую / Невістку шукати

3) Їхать лісом, та все коренистим, / Їхать шляхом, та все кам’янистим, / Щоб з доріжки не зблудитися / Дівчиноньки не згубитися.

4) Тільки жаль мені русої коси / Та дівочої краси. / Дівки гуляють, кісками мають, / А мене не приймають

а) «Розвий, сосно, сімсот квіток»

б) «За городом качки пливуть»

в) «Летять галочки у три рядочки»

г) «Місяць на небі, зіроньки сяють»

д) «Ой матінко, та не гай мене»

8. Установіть відповідність між героями художніх творів і їхніми висловлюваннями.

1) Батько («Притча про блудного сина»)

2) Ягве («Легенда про всесвітній потоп»)

3) Ісус («Притча про сіяча»)

4) Б. Хмельницький («Літопис Г. Грабянки»)

а) «В одному лише не криюся, що маю хвіст лисячий, а погляд вовчий»

б) «Битва — це немов меч двосічний, яким можна і в один, і в другий бік рубати»

в) «Так, ти винен, але ти повернувся, покаявся. Ходім же мерщій до хати й забудьмо всі у злигодні!»

г) «Ні, не буду більше губити землю, ще мало люди пожили на ній... І нехай прославиться усякий труд людський»

д) «В кого є, тому буде дано ще. У кого ж нема, в того відніметься й те, що є»

9. Установіть відповідність між уривком фольклорного твору і його назвою:

1) Як з тобою кохалися — сухі дуби цвіли, / А як стали розлучатись — зелені пов’яли, / Щоб ті трави повсихали, що так рано цвіли, / Щоб ті люди щастя не мали, що нас розлучили

2) Зелененькі огірочки, жовтенькі квіточки! / Нема мого миленького, плачуть карі очки! / Болять, болять очки, серденько понило, / Не бачу я миленького — і діло не мило!

3) Ой як впускала, / То й цілувала. / Як випускала, / Тяжко вздихала.

4) Гільце — деревце з ялини, / Із червоної калини, / Із хрещатого барвінку / Із запашного васильку

а) «А брат сестрицю та й розплітає»

б) «Сонце низенько, вечір близенько»

в) «Світи, світи, місяченьку»

г) «До бору, дружечки, до бору»

д) «В кінці греблі шумлять верби»

Високий рівень

10. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем:

а) «Життя таке коротке, поспішай робити добрі справи»

(за творчістю І. Величковського);

б) «Життя є благо, але тільки життя доброчинне, гідне людини» (за творчістю С. Климовського);

в) «Християнство в духовному житті українського народу».

 

Категорія: 9 клас | Додав: філолог
Переглядів: 892 | Завантажень: 218 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту

Цінуймо свій час

Календар

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Цей день в історії

Погода
Погода у Кременчуці на тиждень

Друзі сайту
Рідна країна - світоглядний портал

Відвідувачі
Гість ,

Статистика

Життя сайту