Понеділок
29.04.2024
17:41
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Скарбничка вчителя-філолога Яненко Світлани Миколаївни
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Теги

Афоризми

Мудрі вислови

Методичний портал

«Методичний портал»



Виховна робота

«Методичний портал»


Форма входу

Головна » 2014 » Листопад » 13 » Оцінювання ситуації успіху дітьми
22:01
Оцінювання ситуації успіху дітьми
Оцінювання ситуації успіху учнями
Діти можуть дотримуватися високої або низької думки про себе, залежно від власного успіху й оцінок оточення. У ранньому дитинстві дитина судить про себе за чотирма головними критеріями:
1) когнітивна компетентність: здатність розв’язувати проблеми й досягати поставлених цілей;
2)  соціальна компетентність: здатність підтримувати взаємини з іншими людьми;
3)  фізична компетентність: «Що я вмію або не вмію робити — бігати, стрибати та ін.»;
4)  кодекс поводження: «Чи гарний я хлопчик (дівчинка)?».
Із віком критерії самооцінювання стають більш диференційованими — у міру формування уявлень про нашу привабливість в очах представників протилежної статі, про почуття гумору, професійну придатність тощо.
У деяких теоріях самооцінку розглядають як результат сукупного сприйняття наших здібностей у всіх сферах життя. Оскільки деякі сфери здаються більш важливими, ніж інші (наприклад, нас може не турбувати власний зовнішній вигляд або фізична сила), ми схильні зважувати важливість кожної думки, а не підсумовувати їх. Відповідно до інших поглядів на розвиток самооцінки, у її основі перебувають думки й судження інших людей. Деякі люди відіграють роль «дзеркала», дивлячись у яке, ми можемо судити про самих себе.
Переглядів: 424 | Додав: філолог | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук по сайту

Цінуймо свій час

Календар

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Цей день в історії

Погода
Погода у Кременчуці на тиждень

Друзі сайту
Рідна країна - світоглядний портал

Відвідувачі
Гість ,

Статистика

Життя сайту